Skip to content
Menu
Calimed
Acasa
Despre noi
Servicii
Referinte
Noutati
Cerere oferta
Contact
Close Menu
Cerere oferta
Denumirea firmei
*
Adresa firmei
*
Nr.telefon
*
CUI
*
E-mail
*
Persoana de contact
*
Domeniul de activitate
*
Nr. de angajaţi
*
Nr. de locaţii
*
Nr. de schimburi
*
Aveţi un sistem de management certificat ? :
*
Da
Nu
____________________________
Solicită prestări servicii pentru :
1. Implementarea Sistemului de management al calităţii conf: ISO 9001 :2015
2. Implementarea Sistemului de management de mediu conf :ISO 14001: 2015
3. Implementarea Sistemului de management al sănătăţii şi securitate ocupaţionale conform SR EN ISO 45001 :2023
4. Implementarea Sistemului de management al securităţii alimentare HACCP conf. Codex Alimentarius sau siguranţei alimentare conform ISO 22000 :2018
5. Implementarea Sistemului de management al calităţii pentru industria auto conf :IATF 16949 :2016
6. Implementarea Sistemului de management al calităţii pentru laboratoare conf :ISO /CEI 17025 :2005 respectiv pentru laboratoarele medicale conform ISO 15189 :2007
7. Implementarea Sistemului de management al energiei conf :ISO 50001 :2018
8. Implementarea Sistemului de management integrat: calitate/mediu/sănătate şi securitate ocupaţională/al energiiei/securitate alimentară HACCP/calitate pentru ind. auto/laboratoare
9. Instruiri :
instruirea personalului de conducere şi/ sau de execuţie din firmă în cerinţele standardelor de referinţă,ale sistemelor de management de la punctele 1-7
instruirea pentru formarea de auditori interni pentru sistemele de management de mai sus
10. Prestări servicii pentru îmbunătăţirea continuă a performanţelor sistemelor de management certificate de la punctele 1-8.
11. Audituri interne conform punctelor 1-8,audituri de conformitate pentru punctele 2 și 3.
12. Servicii pentru securitate și sănătate în muncă (SSM) de exemplu
a) Stabilirea organizării activităţii de securitate şi sănătate a muncii, inclusiv a lucrătorilor desemnaţi pentru această activitate conform art. 6-7 din legea 319/2006.
b) Evaluarea riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire la nivelul societăţii.Întocmirea Planului de prevenire protecție
c) Elaborarea instrucțiunilor proprii SSM
d) Elaborarea tematicilor pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitaţii adecvate pentru fiecare loc de muncă.
e) Informarea angajatorului, în scris, asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de muncă şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie;
f) Propunerea de clauze privind securitatea şi sănătatea în muncă la încheierea contractelor de prestări servicii cu alţi angajatori
g) cercetarea accidentelor de muncă și întocmirea dosarului de cercetare
h) Colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentantii lucrătorilor şi medicul de medicina muncii în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie.
j) Urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă și raportarea la ITM referitor la stadiul realizării măsurilor
k) Propunerea atribuţiilor şi răspunderilor în domeniul securităţii şi sănătaţii în muncă ce revin lucrătorilor conform funcţiei exercitate prin consemnarea în fişa postului aprobată de angajator.
l) instruirea periodică a lucrătorilor desemnaţi şi verificarea completării fişelor de instruire cu tematicile aprobate.
m) coordonarea și documentarea activității CSSM
n) audit de conformitate cu cerințele legale SSM
13 Prestăti servicii pentru situații de urgență (PSI)
a) asistenta tehnica de specialitate privind stabilirea responsabilităţilor şi întocmirea documentaţiei privind modul de organizare a activităţii de PSI conform legii 307 /06
b) elaborarea instrucţiunilor de apărare împotriva incendiilor specifice activităţilor desfăşurate
c) elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul situaţiilor de urgenţă în muncă şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite
d) întocmirea listei cu substanţele periculoase, clasificate astfel potrivit legii, utilizate în activitate sub orice formă, cu menţiuni privind proprietăţile fizico-chimice, codurile de identificare, mijloacele de protecţie recomandate, substanţe pentru stingere.
e) stabilirea criteriilor pentru desemnarea persoanelor cu competenţă profesională necesară care să îndeplinească atribuţii privind punerea în aplicare, controlul şi supravegherea măsurilor de apărare împotriva incendiilor.
f) stabilirea unor măsuri de preîntâmpinare a propagarii incendiilor
14 Prestări servicii de protecția mediului:
a) evidența gestiunii deșeurilor conform OUG 92/21,HG 856/2002, HG 1061/2008
b) documentatia pentru obținerea autorizației de mediu
c) auditul de deșeuri
Mentiuni:
Sunteţi de acord ca datele dvs. personale să fie prelucrate şi folosite pentru a vă contacta.
*
*
Trimite